Znalezienie odpowiedniej reklamy jest kluczem do sukcesu firmy. Analizy rynku i tym podobne działania mają wskazać, co będzie skuteczna, ale od razu wiadomo, że będzie to bardzo drogie. W takim razie, co mają zrobić małe firmy? Takie, które nie posiadają dużych pieniędzy, ale chcą w jakiś sposób zaistnieć? Sposób na zareklamowanie się jest bardzo dużo. Można to robić w telewizji, radiu czy Internecie. Jednak najlepszy jest kontakt bezpośredni. Tutaj znowu mamy problem, bo jak się skutecznie reklamować, żeby klienci chcieli w ogóle z nami rozmawiać?
Mamy im wręczać ulotki? To mało skuteczna aczkolwiek popularna metoda. Z jednej strony trzeba wydać sporo pieniędzy, a z drugiej strony niestety, ale za wiele osób nie będzie zainteresowanych naszą firmę. Po prostu ulotek jest zdecydowanie za dużo i nie chcemy ich przyjmować. Jeśli już to zrobimy to przy najbliższym koszu wyląduje ona w jego wnętrzu, a przecież nie o to chodzi.
Słodkie przyjemności
Połączenie skutecznej reklamy i słodyczy to bardzo dobry pomysł. Wybierając cukierki reklamowe mamy naprawdę duże pole do popisu. Znajdziemy wiele, wiele cukierków spełniających różnego rodzaju kryteria. Na pewno, jeśli chcemy mieć ręcznie zwijane cukierki reklamowe to warto rozważyć krówki. To są bardzo popularne w naszym kraju cukierki. Wybór smaków mamy wystarczający, bo są one mleczne albo kakaowe. To, że są one ręcznie zwijane na pewno działa na ich korzyść. Dodatkowo takie cukierki reklamowe będą zawierały informacje o firmie. Nadruk musi być bardzo dobrej jakości i musi być na tyle czytelny żeby obdarowane osoby wiedziały, co to za firma.
Cena i jakość
To właśnie będzie kolejny etap, jaki trzeba będzie przejść. Decydując się na cukierki reklamowe stawiajmy na jakość, a nie na niską cenę. To, co tanie nie będzie bardzo dobrej jakości. Weźmy pod uwagę fakt, że cukierki reklamowe są o wiele tańsze od reklamy w telewizji czy radiu, dlatego warto stawiać właśnie na nie. Cukierki bardzo chętnie przyjmują praktycznie wszyscy. Nie ma znaczenia czy będą to słodycze przeznaczone dla klientów indywidualnych, czy dla takich, którym rozdajemy je na ulicy. Nikt nie wyrzuci cukierka do kosza tylko chętnie go zje. To właśnie jest taka reklama, jaka jest potrzebna wszystkim firmom, które chcą dotrzeć do konkretnych ludzi i nie chcą wydawać na to milionów złotych. Nad reklamą zawsze trzeba się zastanowić, bo ma ona osiągnąć zamierzone cele. Nie sposób jest wydać dużo, ale nie mieć z tego żadnych efektów, ale takich rozwiązań lepiej skutecznie unikać.